Wij gaan in juni naar Rangersdorf in Oostenrijk en rijden dat in 1 keer 1.000 kilometer. Is dat te doen?

2 maanden geleden
in: Onderweg
1.4K
Ikhebgeenidee
2 maanden geleden
Je zou niet de eerste zijn. Al velen hebben dat gedaan. Maar of het voor jou/jullie te doen is, kan ik niet beoordelen.
SentWierda
2 maanden geleden
Als er niet of nauwelijks files zijn, is het te doen.
De kans is groot dat er door wegwerkzaamheden op verschillende plaatsen (lange) files zijn en dan ben je al gauw vele uren later op de plaats van bestemming dan de bedoeling is.
tinus1969
2 maanden geleden
Hoeveel rijd je zelf gemiddeld? In een gemiddelde week? Ik zou zelf 1000 km te ver vinden, maar ik ben niet gewend om dagelijks grote stukken te rijden. Het verste dat ik op één dag heb gereden is vanuit Midden-Frankrijk/net onder Parijs, zo'n 850 km. Maar een kennis van mij rijdt moeiteloos in één dag naar warschau of Milaan, zo'n 1200 km. Verder, juist als je naar oostenrijk rijdt, is er een moment dat je daar moet zijn ivm inchecktijd accomodatie? Terug is makkelijker omdat je dan tot laat op de avond kunt doorrijden. Ik zou niet 's nachts rijden, tenzij je dat gewend bent.
Ritsuka
2 maanden geleden
1 persoon? Of wissel je af?
jc54
2 maanden geleden
Gaan er kinderen mee? dan is het al helemaal af te raden.
HeerVoldemort
2 maanden geleden
Mijn wederhelft en ik zijn ooit in 1x van Rome naar huis gereden. We vertrokken rond 12.00 's middags en kwamen om 4.00 's nachts thuis aan. Dat was ongeveer 1500 kilometer. We waren goed uitgeslapen voordat we aan de rit begonnen. Onderweg als de een reed deed de ander soms een dutje. We wisselden elkaar elke 2 uur af. En hebben fatsoenlijk pauze genomen en tijd genomen voor fatsoenlijk avondeten. Desondanks waren de laatste 2 uur niet meer verantwoord. Ik zal dat dan ook nooit meer doen. 1000 kilometer wel. Dat doen we elk jaar wanneer we terug komen van wintersport.

Antwoorden (2)

Is sterk afhankelijk van de chauffeur. Ook afhankelijk van de dag van de week en of je alleen of afwisselend met twee man/vrouw rijdt. Een ervaren chauffeur heeft daar minder moeite mee, maar voor anderen kan het heel ver zijn.....
2 maanden geleden
Dat kan niet als je elektrisch rijdt maar met elk draadloos motorvoertuig is het goed te doen.
2 maanden geleden
jc54
2 maanden geleden
Een elektrische auto is onderweg ook draadloos. Het zou wat zijn, een kilometer kabel meeslepen.
Benzineslurpers moeten onderweg ook een keer tanken.
HeerVoldemort
2 maanden geleden
Ja alleen tanken kost een paar minuten, opladen kan heel wat langer duren, zeker als er een wachtrij is.