Is er in april veel kans op vertraging als ik van Tanger Med naar Algeciras ga?

Ik wil met de trein en boot naar Marokko gaan in APRIL, via Algeciras naar Tanger MED en andersom

3 maanden geleden
in: Onderweg
tinus1969
3 maanden geleden
Als ik recensies lees, staat er niets over vertragingen. Wel over lange rijen bij controles, met name terugrichting Spanje https://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g293737-d10634657-r588432748-FRS-Tangier_Tanger_Tetouan_Al_Hoceima.html

Geef als eerste antwoord