Weet iemand een normale camping in Nederland waar mijn groep onder de 18 op vakantie kan?

Mijn vrienden en ik zijn allemaal 16 of 17 jaar en willen graag op vakantie in de zomer in Nederland. We willen alleen liever niet naar een jongerencamping, liever gewoon een normale camping. We zijn met zijn 7’en en ons verblijfbudget ligt rond de €2000. Kan iemand ons helpen een plek te vinden?

een maand geleden
LeonardN
een maand geleden
Zoek gewoon een aantal campings op en bel of mail met de uitbater/beheerder/eigenaar. Leg je plan uit en dan hoor je vanzelf hoe of wat.

Geef als eerste antwoord